SharonGoesKenia.reismee.nl

Volgende advonturen...

Hoi hoi hoi iedereen!

Jullie hadden zeker geen vervolg verwacht...Maar ik heb de komende maanden zeker en vast wat te vertellen over momenten die ik op bijzondere plaatsen zal meemaken. Iedereen weet ongetwijfeld dat ik dol ben op reizen en nieuwe culturen ontdekken. Daarbij heb ik nu een hele mooie kans gekregen om dit te combineren met mijn werk. Binnenkort staan de volgende plaatsen op mijn lijstje: Singapore, Vietnam, Cyprus. Pas 4 januari zal ik terug in België zijn en omdat jullie graag weten hoe ik het stel, wordt er een vervolg gemaakt aan de hartverscheurende, maar vooral bijzondere en liefdevolle verhalen over Kenia. Ik hoop jullie te boeien!

Deze week ben ik alvast in Luxemburg op kantoor aan het werk. Hier heb ik vooral gemerkt dat ik beter Frans kan dan ik dacht. Blijkt toch geen ramp te zijn. Op mijn afdeling zitten enkel franstalige collega's, communicatie verloopt goed. Een plezier om met hun samen te werken.

Tot de volgende!

Sharon

Reacties

Reacties

Tante Peggy

Fijn te lezen dat je je ook goed voelt daar in het verre ;-) Luxemburg.
Vertel ons zaterdag je belevenissen van deze week, en we gaan er dan nog ne goeien op drinken hé, want daarna duurt het nog hééééééééééééééél lang dat we je zullen terug zien!
Dikke kus van je tanteke P.

Geertrui

Wat een verrassing om opnieuw een blog van je te lezen! I'm in! Het zal allemaal wel een leuke en interessante ervaring zijn. Tot 4 januari is inderdaad lang, maar ik zal je in tussentijd nog eens mailen ;-). Heel veel succes! xxx

meme en pepe Oombergen.

het doet ons plezier te lezen dat je het goedmaakt met je colega's in Luxemburg.je bent nog maar weg en we missen je al, Zaterdag maken we er een feestje van .
kusjes van meme en pepe Oom.

marleen Vernbauwen

Leuk dat je inderdaad zo veel kan reizen en ondertussen toch aan het werk bent. grijp die kans maar. Alle succes de komende weken en geniet!
Liefs

Mama en zus Daphny

Hoi Sharon,

We wensen jou een veilige, aangename vlucht naar Singapore / Viëtnam.
Wees voorzichtig en draag goed zorg van jezelf in die verre ongekende landen.
En natuurlijk veel succes in je nieuwe, avontuurlijke job !
Laat maar gauw iets weten als je aangekomen bent, zodat we weten dat alles goed met je is.
Je zal nu terug een hele tijd ver weg zijn, maar in onze gedachten zal je regelmatig zijn. We zullen ons afvragen hoe je het daar zo ver stelt, maar gelukkig zullen we je terug een beetje kunnen meevolgen via deze blog. :-)

Moge het terug een mooie, nieuwe ervaring in je leven zijn !

Dikke kus, mama en zus xxx

Katia en Alex

Dag Sharon,

Veel plezier op je nieuwe werkreis.

Katia en Alex

Laurent en Simonne.

He Sharonneke , we hopen dat je goed aangekomen zijt in Singapour.Veel geluk daar en tot hoors!
meme en pepe ;kusjes .We denken veel aan jou!

Mama Sharon

Hoi !
Sharon heeft me vandaag gebeld uit Singapore en ze klonk content. Ze stelt het goed en heeft een goede vlucht gehad.
Toen ze me belde was het bij haar al 22h. Ze had net met een 10-tal collega's gegeten en gingen daarna nog iets gaan drinken in de stad.
Groetjes

Daphny,Amber

Hoi zus,
we danken je voor onze GSM kaart dat was een leuke verasing.Wij denken aan je.

Papa-moeke

Hey,
Je zal nu wel goed aan het slapen zijn.Gisteren zijn er veel tranen gevloeid,het was weer pijnlijk om je weer los te laten.Maar we zijn blij dat je droomjob is uitgekomen en dat alles goed verlopen is.IK,moeke Amber en Daphny missen je.Hou je goed he,meisje.

Simonne en Laurent

he Sharonneke je dag zit er zeker al op,wezijn blij voor jou dat het allemaal meevalten dat je leule colega's hebt dat je een flinke was weten we al lang.maar dat is toch wel ver we hopen dat het zo blijft,en trachten naar je terug komst, je mamma zal je meme en pepe wel opde hoogte houden dat weet je wel he .was leuk je deze nacht nog eens te horen samen met Cindy.groetjesen tot hoors.

moeke

Leuk om te horen dat alles goed gaat,op mijn werk zijn ze steeds benieuwd voor jou.Elke dag denk ik eens aan je!Ik mis wel mijn maatje,ons dagelijks gesprek die we hebben.Maar ik ben toch fier op jou, dat je dit weer mag beleven je moet het toch maar durven he!Lieve Dikke kusjes van ons xxxxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood