SharonGoesKenia.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Sharon

Reacties

Reacties

Ellen

Hey Sharon!

Hopelijk heb je nog veel kunnen rusten op je heenvlucht en ben je veilig en wel geland in Kenia!
Ik popel om je eerste reisverslag te kunnen lezen... Hou ons op de hoogte.... Geniet ervan! Je gaat dat goed doen!

Groetjes, Bambs xxx

ma

Hoi Sharon,

Als je dit berichtje leest, ben je waarschijnlijk al aangekomen in Mombasa...

Hopelijk heb je een aangename vlucht gehad.

Moge het een geweldig mooie ervaring zijn die je daar op doet !

Hou je gezond en wel !

Kijk uit naar jouw eerste indruk van jouw avontuur !

Kus, ma xx

sonia

vind ik heel goe dat je dit doet meid zo blijven wij ook op de hoogte :)

Mama Sharon

Hallo allemaal!

Ik heb net een half uurtje met Sharon geskyped :-)
Het gaat heel goed met haar :-)
Voor wie met haar wil skypen, de volgende keer komt ze op maandag 11 juli om19h30 Belgische tijd terug op Skype!
Voor haar vervolgverhaal op haar blog zal het ook voor maandag zijn.
Morgen gaat ze naar Blessed Camp met Peter.
Dit weekend gaat ze naar Tanzania.
Voor wie haar wil bellen: haar gsm nr: 0025/ 070 48 026 maar voorlopig werkt haar nr nog niet buiten Kenia. Een van de volgende dagen gaat ze terug naar de provider om het probleem op te lossen. U heeft alvast haar nummer.
Verder heeft ze me al wat over de gang van zaken in haar klasje verteld, en ik moet zeggen, de tranen liepen uit mijn ogen, maar Sharon probeert heel positief tegenover de situatie te staan en niet de ingesteldheid te hebben dat ze de manier van werken kan veranderen, maar wel haar steentje kan bijdragen. En dat doet ze zeer goed !
Zo probeert ze bijvoorbeeld voortdurend te voorkomen dat de kindjes in haar klas geen stokslagen krijgen, ja inderdaad stokslagen als ze niet luisteren of stout zijn, door bevoorbeeld hun papiertjes waar ze mee prutsen uit de handen te nemen, of tussen twee kindjes die voortdurend vechten tussenin te zitten, zodat ze braaf zijn. Ik vind het in ieder geval hartverscheurend...
Sharon doet daar heel mooi werk.
Ik ben zo fier om zo een pracht van een dochter te hebben.
Zo, dit mocht ik jullie meegeven !
Ook moet ik aan iedereen veel groeten doen.

Groetjes, Patricia

Janssens Simonne

Ja het is inderdaad heel mooi wat Sharon doet ,maar ze zal er het beste van maken dat weet ik zeker, Ikben dan ook een trotse Oma Simonne,goetjes.

sonia

Het zijn prachtige foto's sharonneke merci voor het delen :) en euh uwe 'little johny' ziet er mij een echte deugeniet uit hihihhihi ik hoop ook dat u boompje het haalt dus ni vergeten op tijd water te geven eh ;) dikke knuf en zoentje van me xxxxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood