SharonGoesKenia.reismee.nl

Singapore

Hey iedereen,

Even kort laten weten dat ik een goede vlucht heb gehad. Een leuke tussenlanding in München ;-) voor wie het begrijpt. Bij het arriveren in Singapore ben ik direct -jaja na al die uren vliegen!- naar kantoor gereden. Na een paar uur op kantoor zijn we met alle collega's lekker lokaal gaan eten en iets gaan drinken. Ik kon niet onmiddellijk slapen dus was het een korte nacht. Om 7h ontbijt en klaar voor een dagje tot 6.30.

Het was een leerrijke dag, mooie uitzichten gezien. Er heerst tussen de collega's een enorm fijne sfeer!

De dagplanning zit vrij vol, binnen 5min hebben we al terug afgesproken. Maar het is bijzonder tof!

Bedankt papa voor je leuke berichtje! Dat doet toch iets hoor! Ik heb op de baan naar de luchthaven ook nog een paar traantjes gelaten, toen dacht ik :'waar ben ik nu aan begonnen'. Maar ik weet wel waarom nu ik hier ben! Dit is het! Ik heb al een paar verhalen gehoord over Vietnam en wat meer info... Maar dat vertel ik jullie wel.

Nog een vraagje: kan iemand naar proximus bellen en vragen om mijn GSM wereldwijd open te zetten? Zodat ik van hier uit kan bellen? Momenteel heb ik geen bereik. Normaal zou ik binnenkort wel een GSM van het werk krijgen met een lokaal nummer maar intussen tijd zou ik graag bereikbaar zijn..Dat is ook handig voor naar collega's te bellen mocht er iets zijn, of ik wacht hier op iemand tevergeefs.. Dank je!

By the way: de lokale bevolking is echt heel respectvol en lief! Het zijn zeer integere mensen. Ik denk wel aangenaam om met te werken. Het is ook een echt werkvolk, dat merk je. Ze zullen niet terugdeinzen om een uur langer te werken, no problem.

Anyway ik ga jullie nu moeten laten want ze verwachten mij beneden aan de receptie van het hotel. Het hotel is trouwens zeer in orde! Maar bij deze kort dat ik het hier heel goed stel! De jetlag valt nog wel mee..

Dikke knuffel aan iedereen!

Tot binnenkort!

Sharon

Reacties

Reacties

sonia

wij zelf kunnen voor u niks doen sharon maar normaal moet je dat online via proximus zelf kunnen doen, mijn dochter heeft het ook zo moeten doen.
Kben blij dat je het daar naar je zin hebt, en ivm dat 'waar ben ik aan begonnen?' je weet wel waar meid, je maakt een droom waar, waar velen maar blijven over dromen ;) xxx hou je taai en tot in december ;) xxxx moet je me de juiste datums nog doorsturen ;) xxxx

Katia

Later zal je niet meer denken waar ben ik aan begonnen. Dan zal je enkel maar fijne herinneringen hebben aan die tijden. Geniet er dus maar van!!

Simonne

Sharon ben naar proximus geweest,en ze hebben je jongeren abonnement gebokkerd en nu moet jij je GSM 2uur afzetten en dan weer aan en het zal gaan hebben ze mij gezegt.groetjes meme oombergen

Leentje

Sharon, ik vind het gewoon super dat je je werk en passie voor reizen nu kan combineren! Ge moogt enorm trots op u zelf zijn dat ge dit allemaal durft en niet weg schrikt voor een uitdaging! Ik hoop echt dat je de tijd van je leven mag hebben, in Singapore en alle andere plaatsen die mogen volgen! Wens je superveel plezier en geluk toe! Laat af en toe nog eens iets van je horen hé meid! Dikke kus uit België!!!

marleen

Vlieg er daar maar in en geniet met volle teugen van je nieuwe ervaringen.
De heimwee zal misschien af en toe de kop opsteken, maar zoiets is niet meer dan normaal! Trouwens veel tijd om te piekeren zal je blijkbaar niet krijgen. Heel veel warme groeten.

Simonne

Heb je berichtje goed ontvangen dus je G.S.M. werktben blij voorjou .nu kan je in nood of naar je vrienden een berichtje doen.en niet piekeren wij denken aan jou tot ziens.meme en pepe Oombergen groetjes,en kusjes.

ingrid

Sharon
Hoe gaat het daar je bent daar nu al een ganse week valt het een beetje mee .laat ons nog eens iets weten want ik ben nieuwsgierig
zie je graag dikke kussen van ons allemaal

elise

hi lief vriendinnetje,

wat een avontuur weer naar singapore! geniet ervan en doe veel ervaringen op. Als je terug bent moeten we snel wat afspreken hoor om weer alle kenia verhalen naar boven te halen. heb je zoveel te vertellen er is ook zoveel gebeurd met het sponseren van shariff en madam mary, om je vast een voorproef te geven;) kennedy is zelfs opgepakt door de politie omdat madam mary aangifte had gedaan!! misschien kunnen we een keertje skype?? let me know
heel veel suc6 daar en dikke kus Elise

Etienne & Viviane

Ha jonge dame !!! dit is goed nieuws van jou, daar zijn wij zeer tevreden over , dat u het goed stelt, doe zo verder meisje , u komt er wel

Ingrid

sharon ik heb juist uw fotos bekeken zo mooi jij bent toch wel een straffe madame hoor .Ik ben fierdat ik zo een slim nichtje heb,wie had ooit gedacht van dat klein spookje die we zo graag zagen dat die het zo ver ging maken chapeau. Nu gaan we bij nonkel Pascal en tante peggy we gaan u daar missen .Kusjes van Ingrid en Gervais

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood